teisipäev, detsember 13, 2005

Riigiametitest- monopool, teen mida tahan, millal tahan ja kuidas tahan.

Kellel meist poleks ebameeldivaid kogemusi, kui sisened ükskõik millisesse riigiametisse. Tegelikult hakkab see ka kehtima juba suurfirmade kohta nagu Hansapank, Rimi, Prisma , T Market ja Elion. Teenindajad või need, kes peaksid sind teenindama vahivad sulle sihukese näoga otsa just kui sa segaksid neid. Selleks, et edaspidist mõista loe seda .
Mul on tunne, et lihtsam on metsikule kassile rehaga võid persse ajada, kui riigi ametist saada korraliku teenust. Ma olen sügavalt veendunud, et kui tahad kvaliteetset fixvõrgu telefoni teenust ära pöördu Elioni, ma pöördusin, 1 kuu ootasin ja siis saabus 1 sossepp, kes suutis 2 tunnise ühendamise järel ikka valesti ühendada. Ootasin veel 2 nädalat, siis saadeti kaks tola, kes 3,5 tundi ühendasid noh sai enam vähem korda aga krt, kas ühe korraga ei saa normaalselt seda teha.
Põhimõtteliselt, mis puudutab suuremustakassi blogi arsti teenuse kohta pole mul midagi juurde lisada, kui seda, et eelmine aasta 20.11.2004 istusin ma oma 11 kuuse lapsega, kellel oli palavik 37,9( see oli üle kolme päeva 38,4 kuni 37,5 kahtlustasime midagi tõsisemat ja oligi) 45 min ukse taga ja poleks ma meie lastearsti veel 15 min veendnud, et asi on ikka päris kusi, oleksime teine 45 min ukse taga haiglasse suunamist oodanud( muuseas ainus, kes asja tõsidusest aru sai oligi lastearst, kes siis oma kanaleid pidi meid haigla sokutas, müts maha, parim lastearst ja ka abivalmim keda ma tean). Neil mustamäe lastearstidel oli muidugi savi, käisd nagu noored interpreedid mööda koridori ringi viisijupp peas helisemas, ei neid segand, et koridor haigeid lapsi täis.
2002 aasta aprillis sõdisin Eesti Vabariigi Tolliametiga, kuna nad arvasid, et seadust peaks 3 kuud varem rakendama ja minult selle eest raha nõudma. Alles tarbiakaitsesse pöördumine kärpis tolliametnike tiibu. Muidugi tarbijakaitse spetsialiste andis ka mööda maja otsida, noh seda õiget spetsialisti, sest mind ikka suunati ühelt korruselt teise ja ma olin kannatust kaotamas, kuid lõpuks paistis minu peale see õnne valgus, mis näitas teed õige ametniku juurde.
Olen otsustanud, et sulgen oma konto Hansapangas, aitab kõrini on ebameeldivast teenindusest, telleritest, kes ei saa eesti keelest aru või siis kui saavad ei oska ikkagi mitte midagi asjalikku teha ega sinu muresid lahendada. Seega valin teise panga, eks paistab järsku on parem, kes proovib, sel võib õnnestuda!
Eelmine nädala lõpp oli nagu Kreisi Raadios, jõuan mina Lasnamäel Rimi kassani, et hakkan maksama oma ühe Saku nelipaki eest, kui kassapidaja tõstab lindile sildi, minu nina ette, et teid teenindab teine kassa. Ma siis viisakalt palusin, et kas ei võiks minu, kui ühe tootega kliendi ära teenindada. Tema vastas mulle, ma ei teeninda teid! APPPIIII!!!!! T Marketi kassapidajad lihtsalt annavad vähem raha tagasi, kui peaks ja Prismas pole kunagi vajalikku arvu kassapidajaid, sabad on a’la 1 km pikad!
Ma ei viitsi hakata kirjeldama, mis toimub linnaametis, sinna minnes võta termos ja võileivad kaasa, alla 8 tunni sa ei pääse, ikka täisväärtuslik tööpäev.
Viimasel ajal ma väldin riigiameteid, noh kui just väga vaja pole, õnneks eriti ei ole. Samas paneb mind imestama, et siia maani on selline suhtumine, et kõigepealt olen mina, siis on tükk tühja maad, siis tulevad sitahunnikud ja alles siis teised inimesed. Millal see lõpeb?

1 Comments:

At detsember 20, 2005, Anonymous Anonüümne said...

elion ei ole monopol, kui norida. kliendi pärast konkureerib veel elisa ja mobiiloperaatorid. sa mõtlesid et suurima turuosaga ja klientide arvuga ettevõte? tavaliselt on ettevõtted läänes ja usas veel suuremad, suurem ettevõte, väiksem hind tarbija jaoks.

ja miks teised ei taha maal internetti pakkuda? nt starman? ei tasu ära neile.

aga alati saab paremini teenindada. anna kõikidest jamadest teada - info@elion.ee

 

Postita kommentaar

<< Home